Word lid

Lid worden van de N-VA is heel eenvoudig. Sluit je vandaag nog aan! Voor slechts 12,50 euro per jaar ben je al lid. Blijf op de hoogte van onze standpunten door ons gratis ledenmagazine. Bijleden op hetzelfde adres kosten 2,50 euro. Jongeren tot 30 jaar betalen als hoofdlid slechts 5 euro. Schrijf vandaag nog het juiste bedrag over op rekening BE62 3770 4238 1761 van N-VA Jabbeke. Vermeld zeker je adres en de namen en geboortedata van de hoofd- en bijleden! Je lidkaarten vallen dan snel bij je in de bus.

De voordelen van het lidmaatschap zijn legio: een gratis abonnement op het Nieuw-Vlaams Magazine, uitnodigingen voor alle N-VA-activiteiten, kortingen op politieke boeken, … En niet te vergeten: jouw stem telt mee in de snelst groeiende partij van het land.

Maak het jezelf gemakkelijk: vul hieronder je persoonsgegevens in en klik op ‘indienen’.

Wil je meer informatie over lid worden van de N-VA? Stuur een e-mail naar jabbeke [at] n-va.be, vul ons contactformulier in of neem contact op met bestuurslid veronique.declerck [at] n-va.be (subject: informatie%20lidmaatschap) (Veronique Declerck), ledenverantwoordelijke N-VA Jabbeke.

CAPTCHA
Vink "Ik ben geen robot" aan. Dit is nodig om spam-inzendingen te vermijden. Klik daarna op 'Indienen'.