Informaticus Gino Deblauwe kandidaat voor N-VA

Gino Deblauwe

De 38-jarige Gino Deblauwe uit Varsenare werkt als product manager en hoofd van de programmatie in een softwarebedrijf. Hij legt zich onder andere toe op uitdagingen zoals beveiliging, werking van de cloudinfrastructuur en privacy. Maar ook in het personeelsbeleid draagt hij verantwoordelijkheid bij de selectie van nieuwe programmeurs en andere medewerkers. Gino is getrouwd met Nele Loosvelt en heeft twee kinderen.

Gino engageert zich in de ouderraad van de Wassenaard in Varsenare. Daar heeft hij meteen zijn kennis en vaardigheden aangewend om de kassa van de boekenbeurs te automatiseren. Het heeft de taak van de vrijwilligers gemakkelijker gemaakt  en fouten teruggedrongen. Hij is er ook elk jaar op post als vrijwilliger voor het fietsexamen. Gino heeft zich ook 10 jaar lang verdienstelijk gemaakt in de leiding van de KSA van Varsenare, waarvan enkele jaren als secretaris-penningmeester.

Verkeersveiligheid én een vlot verkeer zijn absolute topprioriteiten. Jabbeke moet een slimme gemeente worden waar moderne technologie gebruikt wordt om onder andere een veilig en vlot verkeer mogelijk te maken. De grote schuldenlast van de gemeente moet teruggedrongen worden. Het is niet netjes om onze kinderen op te zadelen met schulden uit het verleden.